Facebook

O REJOICE Praha

autorizovaný prodejce oblečení REJOICE

Nejsme GIGA, MEGA, HYPER, SUPERmarket - ale jsme tu pro Vás. Naším cílem je spokojený zákazník, který se rád vrací pro kvalitní zboží a kvalitní oblečení. Nabízíme produkty od několika pečlivě vybraných výrobců. Klademe důraz na kvalitu, funkčnost, design a výborný poměr cena / výkon.

Proč nakupovat u nás?

  • máme dlouholeté zkušenosti s prodejem značky Rejoice
  • nabízíme zázemí kamenné prodejny s plným sortimentem značky
  • stále doplňujeme zboží z mateřské firmy
  • možnost výměny velikosti, případně barvy u nás zakoupeného zboží
  • možnost konzultovat nákup s prodavačem po telefonu
  • objednané zboží obratem zasíláme
  • objednávat můžete kdykoli - nejste omezeni otvírací dobou

 

ČASTÉ DOTAZY


Mohu si zboží objednané přes e-shop vyzvednout, 
vyměnit nebo vrátit na kamenné prodejně?
Vyzvednutí objednaného zboží, jeho výměna či vrácení na kamenné prodejně je možná.
(PENÍZE VRACÍME POUZE PŘEVODEM NA BANKOVNÍ ÚČET)

Kdy mohu objednané zboží očekávat?
Ve většině případů je zboží doručeno do 2 pracovních dnů od přijetí objednávky (ČR).
Dodací lhůta však není garantovaná a v některých případech může trvat déle. 
Přepravní společnost zašle zákazníkovi informační SMS s uvedením bližších informací
o doručování, případně bude zákazník přímo telefonicky kontaktován o předání zásilky.
 
Jakou přepravní společností bude zboží doručeno?
Zboží zasíláme jako Balík do ruky – Českou poštou.
 
Reklamace
Pokud si přejete zboží reklamovat, zašlete je k nám do kamenné prodejny:
Rejoice Shop, Jindřišská 30, 11000, Praha 1
Boty musí být řádně vyčištěny a zbaveny veškerých nečistot! K botám přiložte
žádost o reklamaci (stačí napsat ručně na papír oč jde) a doklad o zakoupení.
 
Objednal/a jsem si v internetovém obchodě špatný model/špatnou velikost. Co mám dělat? 
Výměna nebo vrácení je možná do 14 ti dnů (neplatí pro ponožky, z hygienických důvodů je nelze vrátit ani vyměnit!).
Prosíme, zašlete nám nenošenou obuv v originální nepolepené a nepoškozené krabici 
spolu s fakturou a žádostí o výměnu/vrácení (stačí napsat ručně
na papír oč jde, v případě vrácení je nutné uvést i číslo vašeho bankovního účtu)
do kamenné prodejny:
 Rejoice Shop, Jindřišská 30, 11000, Praha 1 
(při výměně se vyměněné zboží zasílá vždy na dobírku - za poštovné 125Kč)
V případě, kdy na obuvi budou patrné známky užívání (zejména ve venkovním prostředí)
jsme oprávněni odmítnout výměnu zboží či vrácení peněz.


Mám další otázky, kde mohu najít odpověď?
Na našich stránkách naleznete sekci Kontakty. Zde jsou všechny možnosti, jak nás kontaktovat.
Doufáme, že dokážeme zodpovědět všechny Vaše otázky a co nejdříve Vás budeme
moci přivítat jako spokojeného zákazníka. 

Košík  

Žádné produkty

0,00 Kč Celkem

Košík K pokladně

Novinky

No new at this time